Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy segítsünk Önnek gyorsan és egyszerűen megtalálni a választ a fontos információkra. Kérjük, böngéssze át a GYIK-et, hogy megtalálja a választ kérdéseire. Ha továbbra is segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

1. Termék kosárba helyezése.

Kezdd azzal, hogy keresed meg a kívánt terméket, majd kattints a zöld gombra, hogy bekerüljön a kosárba. Most választhatsz, hogy tovább böngészel, vagy elindítod a rendelést.

2. Szükséges adatok megadása.

A kosárban töltsd ki minden olyan információt, amire szükségünk van a rendelés feldolgozásához.

3. Fizetés és szállítás kiválasztása

Válaszd ki a fizetési és szállítási módokat, amelyek neked megfelelnek.

4. Rendelés visszaigazolása

Ellenőrizd és erősítsd meg a rendelésedet a "pénztár" gombra kattintva.

5. Fizetés

Fizesd ki a rendelést. A fizetés után azonnal elkezdjük feldolgozni a rendelést.

Válasszon számos fizetési lehetőségeink közül.

Hitelkártya

Szeretne hitelkártyával fizetni? A hitelkártya adatait biztonságos SSL-kapcsolaton keresztül továbbítjuk, és nem tároljuk el. A bankkártyás fizetés azonnal érkezik hozzánk, és a megrendelést azonnal feldolgozzuk. A hitelkártyás fizetési mód díjmentesen használható a PartShop rendelése kifizetéséhez!

Utánvételes fizetés

Szeretne a kiszállításnál fizetni? Ha az utánvétes fizetési lehetőséget választja, akkor a rendelést a kézbesítőnél fizetheti ki a kiszállításkor. A megrendelést azonnal feldolgozzuk. Az utánvétes fizetési mód díjmentesen használható a PartShop rendelése kifizetéséhez!

Apple pay

Szeretne Apple Pay-jel fizetni? Az Apple Pay fizetések azonnal érkeznek hozzánk, és a megrendelést azonnal feldolgozzuk. Az Apple Pay fizetési mód díjmentesen használható a PartShop rendelése kifizetéséhez!

Google pay

Szeretne Google Pay-jel fizetni? A Google Pay fizetések azonnal érkeznek hozzánk, és a megrendelést azonnal feldolgozzuk. A Google Pay fizetési mód díjmentesen használható a PartShop rendelése kifizetéséhez!

Elektoronikus átutalás

Szeretne banki átutalással fizetni? A megrendelés összegét a bankszámlánkra utalhatja, például saját bankja internetbankján keresztül. A banki átutalás részleteit a visszaigazoló oldalon és a rendelés visszaigazolásában találja. A banki átutalás esetén a tranzakció feldolgozásához néhány napra lehet szükség. A banki átutalás díjmentesen használható a PartShop rendelése kifizetéséhez!

Proforma számla/árajánlatot (csak vállalkozások számára)

A proforma számla vagy árajánlat esetén a rendelés összegét a bankszámlánkra utalhatja, például saját bankja internetbankján keresztül. A banki átutalás részleteit a visszaigazoló oldalon és a rendelés visszaigazolásában találja. A banki átutalás esetén a tranzakció feldolgozásához néhány napra lehet szükség. A proforma számla vagy árajánlat díjmentesen használható a PartShop rendelése kifizetéséhez!

Szállítás.

A várható szállítási idő minden terméknél előre be van jelölve. Legtöbb termékünk raktáron található, és azonnal szállítjuk. A szállító cég a szállítási visszaigazolásban lesz megadva. A legtöbb termékünket az alábbi szállító cégek közül választjuk.

A csomagokat hétfőtől szombatig szállítják ki. Ha Ön nincs otthon, a legtöbb szállító megpróbálja a csomagot a szomszédoknál kézbesíteni. Ha ez sem lehetséges, akkor a kézbesítő egy üzenetet hagy a "nem otthon" kóddal, amellyel megadhatja, hogy hol szeretné átvenni a csomagját, vagy kérhet második kézbesítést. További információkért a szállítási visszaigazolásban feltüntetett fuvarozó weboldalára látogasson el: OLDALAK.

Rendelés nyomon követése.

Rendelése nyomon követésére online nyomkövető rendszert használunk. Rendelés elküldésekor kap egy nyomkövető kódot és egy linket, amellyel figyelemmel kísérheti a rendelését.

Feldolgozási és szállítási díjak.

A rendelésenkénti feldolgozási és szállítási díj 1,900 Ft. Ez egy fix összeg, függetlenül a termékek vagy küldemények mennyiségétől. Ezért az összegért a rendelését gyorsan feldolgozzuk, biztonságosan és gondosan csomagoljuk, alaposan ellenőrizzük, és biztonságosan szállítjuk. Minden rendelésünket csomagként küldjük, függetlenül attól, hogy nagy vagy kicsi, ezáltal csökkentve a szállítás közbeni veszteség vagy sérülés kockázatát. Amint a csomagot elküldjük, kap egy e-mailt a nyomkövetési kóddal, amellyel nyomon követheti a rendelését.

Nemzetközi szállítás.

A következő országokba végzünk szállítást: Magyarország, Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Hollandia, Írország, Luxemburg, Németország, Norvégia, Olaszország, Románia, Spanyolország, Svájc és Svédország. Raktárkészletünk országonként eltérő, így jelenleg csak Magyarországra történő szállítást tudunk biztosítani ezen a weboldalon. Ha a termékeket egy másik országba szeretné szállítani, válassza ki az adott országot az oldal alján található menüből.

Hogyan küldhető vissza egy termék?

  1. Először is regisztrálja a visszaküldés szándékát ezen az oldalon.
  2. Várja meg az utasításokat e-mailen keresztül.
  3. Küldje vissza a termékeket az utasításoknak megfelelően.
  4. Néhány napon belül visszatérítjük a rendelés árát.

Tudnivalók a termék visszaküldéséről:

A terméket hiánytalanul és - amennyire lehetséges - eredeti, sértetlen állapotban kell visszaküldeni, beleértve a termék csomagolását is. A termék csomagolását - amennyire lehetséges - az összes terméketikettel együtt kell visszaküldeni, és nem lehet újrahasznosítani a szállítódobozként. Ha a termék és/vagy a termék csomagolása megsérül, értékcsökkenést számíthatunk fel.

Ha a csomagolás lezárópecsétjét megszegik, értékcsökkenést számíthatunk fel. Ez azért van, mert nem garantálhatjuk, hogy ezek a termékek továbbra is teljesen működőképesek, és már nem értékesíthetők. A lezárt termékeket a gyártó mindig teljes körűen teszteli a szállítás előtt, hogy garantálja a termék működését a csomagolás előtt.

Az áru visszaküldésének közvetlen költsége az ügyfelet terheli.

Ha az ügyfél eláll a szerződéstől, az addig fizetett árat, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az általunk kínált legolcsóbb normál szállítási módtól eltérő szállítási mód választásából eredő többletköltségeket) visszatérítjük. Ezt az összeget haladéktalanul, de minden esetben legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük az elállási döntés meghozatalától számított időponttól. Ha az ügyfél csak a rendelés egy részét küldi vissza, akkor a szállítási költséget nem térítjük vissza. A visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal fogjuk visszatéríteni, amit az eredeti tranzakció során használt, hacsak nem egyeztünk meg kifejezetten másképp; semmilyen esetben nem számítunk fel díjat az ilyen visszatérítésért. Visszatérítéssel csak akkor kezdünk el foglalkozni, amikor a terméket visszakapjuk, vagy az ügyfél igazolást nyújt be a termék visszaküldéséről, attól függően, hogy melyik előbb történik.

Az elállási jog gyakorlásához az ügyfél félreérthetetlen nyilatkozatot is tehet a szerződéstől való elállási szándékáról (például írásban, postai úton, faxon vagy e-mailen keresztül). Erre a célra az ügyfél használhatja a